23.1.2013

I see the Sun coming down I know it's all better now

Päivät karkaa! Mulla on ihan semmonen olo, että kohta istun koulun liikkasalissa ihan ymmälläni ylppäreissä, koska oon vaan löysäillyt koko kevään :D 
Perjantaina Anna muutti ekaan omaan kotiin. Oltiin ahkeria purkajia ja juhlitiin melkein valmiiksi saatua urakkaa pakastepitsalla ja mini-Fresita-pullolla!


Lauantaina oli Jonnan synttärit. Sankarista ei tosin ole kuvaa, vaihteeksi. Olen superlaiskistunut kuvaamisen kanssa! Jeren ja mun poseerauksia tosin löytyy varmaan kaikkien puhelimista, olkaa hyvät ;) Viikonloppuna tuli jopa vähän opiskeltua ja ihan pikkuisen nettishoppailtua. Niistä lisää kun paketti saapuu.


Oltiin tänään Annin kanssa pinkkejä! Oli ihan kesäfiilis. Mun unirytmitkin rupeaa pikkuhiljaa normalisoitumaan. Oon niin poikki tän illan treenistä, että meen nyt jo nukkumaan. Siispä yöt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti